torsdag 10 juni 2010

Liemannen, det är jag!

Igår var vi på Bullit och åt deras fantastiska burgare tillsammans med ett gäng supergirls! De e så gott! Dom hade även en målning av liemannen där, o vi brukar skämta om att det är jag för jag har köpt en sån typ av klädnad, dom som jobbar där kallar den för döden haha. Den e väldigt skön!

Sen blidde some asshake tsm med hela Uppsalas fjortonåringar, yehejj! Kul hade vi ändå kan jag säga ojojoj.

O idag har jag köpt en uunderbar poncho! Ni förstår inte hur underbar den e. Hitta den på HM, va längesen ja va där nu... Den e greeeeat! Nu väntar jobb och sen middag på tzatziki oh yes we like!


Have a great day ya'll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår hur underbar den är. Stod och kikade på den när Malin förbi och sa att du köpt den. Härliga grejer! //Svens