måndag 19 juli 2010

Happy Superbunnies!




Ja gott folk, det bjöds på shopping idag där vi traska omkring och jag köpte lite för mycket som vanligt.. Fast ändå Inte så farligt vill jag inbilla mig;o) Shorts stod i centrum men inga cykelbyxor, hjälp mig nån?!


Vi gick även in och testa dessa fantastiskt vackra dräkterna! Haha ser ut som riktiga superkaniner i dom! Inte speciellt vackert men väldigt skönt!

Seeeen kära vänner (och speciellt Pappa) var vi ute och sprang!! Detta första gången sen jag sluta min rehabperiod i när var det.. April?! Kaos.. Men nu e vi på gång igen! Det känns i benen men det e jag bara glad för:)


Så efter en genomkörare, grym homemade salsa stringfellow, quesedillas(?) ligger jag nu i sängen klart redo för o sova riktigt gott! Åh, imorgon kommer förra årets elidas egna konfirmander på återträff... Ska bli så roligt!


Godnatt alla fantastiska vänner:) Glöm inte att Gud är God och att han älskar dig!

Inga kommentarer: