söndag 1 augusti 2010

Mobil stulen

Ja mina vänner, igår var vi i Helsingborg på festival och då försvann min mobil... någon som tagit den sjuukt drygt.. Så jag kan inte kontakta någon tyvärr, får skriva här eller på facebook sålänge... Bloggar ju även med mobilen så det kan bli dåligt på den uppdateringen nu på ett tag tyvärrr!

Jaha med det sagt så kan jag även berätta att vi haft det kalas förutom sjösjukan som drabbade besättningen igår men nu mår vi bra ja! Sångövning hela dan o snart e vi i Malmö där vi ska ha bryggmöte ikväll! Sen drar vi till Ystad å sedan VISBY! Kommer ta dryga dygnet att ta oss dit (Hur ska detta gå?) o sen avslutar vi i Stockholm 7-8 Aug på Slussen och Plattan förmodligen. KOM KOM! Kommer bli nice de..

Jaaa nu ska ja dra mig o göra mig iordning, kanske tar en sväng över till Köpenhamn ikväll också, yihoo!
O btw, min mamma bror och systerdotter kommer ikväll också å ska segla med! Tjoho!

Ha det bäst alla, vi hörs... Tchüss!

1 kommentar:

victoria sa...

Tråkigt darling! Men snart är du hemma:)