lördag 22 maj 2010

Så glaaaad man kan bli

Av lite kläder o smink! Idag har jag shoppat loss oh yes! Gick in på monki o skulle köpa några plagg där jag fick reda på att köper man tre får man 30% rabatt PÅ ALLA TRE PLAGGEN! Galet så ja va ju tvungen att inhandla tre till... Så värda plagg jag e supernöjd! Älskr monki o personalen e så himla skön, lallar runt i långklänningar barfota me like...

Sprang ner till weekday också å fick med mig ett par skor o secondhand shorts också! Och om det inte skulle va nog med det gick ja in på Åhléns för å kanske införskaffa mig en rouge från Clinique. Slutade med att jag fick med mig både rouge, foundation, rengöringsset, riktig pensel plus en massa diverse bonusgrejer! Kanske lite väl impulsivt men faktiskt välbehövligt med bra rengöring vilket ja verkligen slarvat med på sistone. Hur glad som helst är jag över dagens inköp! Riktigt coola kläder åh va kul!

E så lycklig över att jag nu ska sova med vetskapen att ja e helt ledig imorn, kan sola o bada typ hela dan bara ta de lugnt sen dra Sthlm i sooofta nya fina kläder med förhippningsvis lite färg på huden! Mmmm nice. Hoppas verkligen på bra väder!!


Mycket ytlighet i detta inlägg men de får de va ibland:) Godnatt världen!

Inga kommentarer: