söndag 23 maj 2010

Som sagt

Dagen har varit underbar, Kvällen fantastisk! Jag har spenderat den hemma vid poolen o i Sthlm. Sitter just i detta nu hemma hos allas vår Jakob och är tröööttt Efter allt mys kalas o sol!

Mätt är jag också, vi skulle ätit på Jensens men fann inga platser så hamna på ett nytt ställe vid namn "Vapiano", ett italienskt kalasställe som jag kom att älska! Good pasta åts det å mascaropone med jordgubbar i en underbar miljö! Jag var verkligen facinerad över detta kap! Ojoj, åk dit!!!
Här kommer lite sköna bilder av dagen, se å njuuuuut!


Larran huvudlös?


Jesusfolket, Emelie o Johan!


Kusinerna K, Klara och Kornelia!


Träffa min kära vä Anibal som ja inte sett på år och dar! Hade mkt givande samtal så nice!


Nöjda tjejer:)


Yeah!


Johan taggad på lite mascarpone!


Men först K taggad på pastaaaa!


Emelie o Jakob:)


Klara med kameran i högsta hugg!


Kornelia o Emelie gjorde detta mästerverk i Jakobs gästbok, frågan e ju hur bra den där grenen håller?

Tackar enooormt för dagen, varit galet givande! Absolut bästa dagen på länge. Nu ska vi skutta in i bilen o cruisa hem genom natten..
Godnatt!

Inga kommentarer: