måndag 7 februari 2011

Godnatt

Hmm idag har jag varit haltalotta med mitt knä! Svullnat upp mer nu men hoppas de går ner snart, förhoppningsvis under natten..
Har i vilket fall haft ett "hopp om livet" möte med min masterboss mighty C! Fått många bra nya idéer och en rejäl spark i baken. Dags att komma igen nu!

Ikväll har jag fått lära mig spela poker! De e rätt roligt förutom att jag inte e så duktig, vare sig på spelet, att hålla masken eller förlora. Finns det någon sämre förlorare? Jag tvivlar starkt på det!


Har denna skönhet som bakrund i mobilen, det är nästan tur det för jag glömmer typ bort att det finns en liten nu. Känns o overkligt, men så mysigt det är! Längtar tills jag får hålla henne igen!

Sov så gott nu o vinn nu M!
Puss o kraaaam!

1 kommentar:

Anonym sa...

Darling!!! Vad tråkigt med knät, är det den gamla skadan som rivits upp?? Du måste vara rädd om dig, ta det lugnt under vilan så blir du snart bättre ska du se:) Tänker på dig!!! PUSS