måndag 14 februari 2011

Sweeet Valentine in Alperna!

Hej och hallå!
Har försökt blogga, har gjort flera inlägg som ligger i utkast för att det går inte riktigt så bra med uppkopplingen härnere! Dock funkar det på dator så uppdaterar lite här nu:)

Sitter nu iordning och väntar på att klockan ska bli halv åtta och vi ska ut o käka med hela gänget! Är flera familjer som bor i en stor villa med flera lägenheter i, en lägenhet per familj. hela 23 personer är vi! Riktigt nice är det! Dock är det varmare här och mindre snö än hemma i Uppsala, lite kul:)

Idag har vi haft en riktigt härlig dag med strålande sol hela dagen! Såpass att jag brände mig in my face... I och med att jag inte kan åka så sitter jag och solar hela dagarna! (därför jag uppdaterar lite för mkt kanske på FB) Som tur är har jag en knäkompis som har samma problem som jag. Hurra för det! Hoppas och tror att min rödhet sakta men säkert kommer övergå till brunhet...

Annars, jag älskar Österrike och jag älskar Alperna. Det är så fantastiskt vacker natur här! Bergen är undersköna och husen o byarna idylliska. På onsdag kväll ska vi iväg på en "tyrolerafton" med massa musik etc. Kommer bli gryymt!

Have it so good everybody! Vi hörs snart igen kanske, har fantastiska bilder jag skulle vilja dela med mig av.
och Glad alla hjärtans dag! Glöm inte att visa lite extra kärlek idag:)
Puss!

Inga kommentarer: