söndag 15 januari 2012

Lebua at state tower...

Alltså, mina vänner, ONE NIGHT IN BANGKOK säger jag bara! Har anlänt till Bangkok och hotellet "Lebua at state tower", och vilket hotell! På grund en väääldigt bra rabatt har vi råd att bo här en natt, och det är så ballt! Kan inte riktigt komma över detta... Vi bor i en sjukt stor svit med utsikt över hela staden! Vill slå ett stort slag för hotellet, servicen är verkligen helt grym!





Ikväll har vi tagit på oss morgonrockar allihopa och har precis beställt roomservice upp till rummet, sjukt soft!

Blir film till det, ska njuta nu! Hörs!

Ps. Jag mår bättre nu!;) Ds.

Location:ถนนเจริญกรุง,Bangkok,Thailand

1 kommentar:

Lady Di sa...

Vad najs Fia!!
Jag är lite avis på dig men jag unnar dig detta för jag kan se hur mycket du njuuuuter!!

Miss you