onsdag 1 februari 2012

De senaste dagarna.

Hallååå där! Lång time no see!

Mycket har hänt men ändå inte. Eller jo. Varit på intressant kryssning med "spännande" inslag, jobberbjudanden, glädje, tårar, träning osv.. Ja, allt har fått plats!

Idag har jag varit väldigt aktiv! Har ju lovat pappa att jag ska träna mycket nu, så imorse satte jag på en tvätt och cykla sen iväg till gymmet! Så gött att vara där tidigt med alla pensionärer, då trivs jag! Sen basta och ta det lugnt, riktigt gött!

Har även hjälpt en fin vän och sen träffa lite fler fina vänner för att nu jobba. Sjukt dött här alltså! Haha.. MEN ikväll så blir det hemgjord pizza!! Ser fram emot detta alltså! Återkommer med resultat ;)

Apropå vänner, Becky och hennes lilla goding är på väg hit till Uppsala! Ååhhhh längtar!

Annars då?
Livet är på g, mycket som händer just nu, i alla möjliga olika riktningar. Ena dagen uppåt, andra neråt. Men jag har tron på att mitt absolut bästa år är i antågande! Ska bli dunder!

Här kommer en liten resumé i bilder från de senaste dagarna;




















- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Stålgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: