torsdag 23 februari 2012

Härliga tider!

Haha, jag var så förtjust över att solen sken och våren är på väg så att jag var på snudd att ta mina nya converse men insåg snabbt när jag kom utanför dörren att jag gjorde rätt i att ta mina Martens ändå! Blött som en dränkt katt ute på gatorna!
Dock är det rätt varmt ute så vårjackan nästan kan åka på!

Åh, idag fylls jag av glädje och framtidstro, har en riktigt härlig dag att se fram emot! En hel dag fylld med ledig tid och härliga vänner, och samtidigt lite nytta gjord. Behöver inte stressa ett jota utan bara ta det luugnt och göra vad jag känner för. Kommer bli fantastiskt!


Sitter på bussen och snart kommer Maria på och joinar mig, vi hörs senare!

Förresten. De stora besluten jag pratade om är tagna! I april åker jag låååångt bort en tid och på söndag flyttar jag hem igen, en liten tid. Men mer om det sen!

Location:Fålhagsleden,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: