onsdag 14 april 2010

Calle G va strålande som vanligt sen blidde de fika med bästa Ede som här hyllas med en liten fotosession, alla från olika vinklar. Se och njut!


Vi öppnar upp med en helkroppsbild på Fina Victoria som mötte upp mig på allians. Dagens outfit känns så rätt!


Sedan möts vi av en Victoria efter mötet, glad och vacker vetandes om att saker kan förändras! Ni har väl hört om Korintierbrevet 4?


Efter fika vi vid ett bord med fina ljus (ja Victorias hand ser ni precis bakom, hon är med!)


Och till sist bjuds vi från en fin "mitt i macka" bilden då hon glad i hågen fått sin efterlängtade macka med russin i. Gott va?

Efteråt bomba vi hemåt jag o bror med bilen full av dunkandes house musik. Riktigt nice!

Imorn väntas skola, planering inför Tyskland och jobb med le mans på schemat! Gokart race där 60 pers ska köra i 1 1/2 timme i sträck. Jag säger skoj!
Men först ska jag faktiskt gå å lägga mig i hyfsad tid. Ska bli galet skönt!
Tackar Edet för en fin afton o tackar för ikväll!

Sov gott alla människor!

1 kommentar:

victoria sa...

underbart!! kommentarsrutan dyker upp som gubben i lådan och svarar på alla mina böner! tack fia:) och tack för hyllningen i inlägget.
Sov gott, pussar