onsdag 14 april 2010

Haha jag orkar inte...

Nåt jag tydligen har missat här i stan! Vi har ju numera en ny centralstation i stan, med många förändringar! Haha kommer traskandes efter träningen ska gå igenom centralen som vanligt nej men då måste man ju gå under hela tjofräset o det har verkligen byggts! Hahaha så kul hur borta jag kan vara...


Nya centralhuset!


En ny skulptur?


Uppkommer ur jorden...

Frågan är bara hur jag känner inför detta egentligen? Bra med en ordentlig station men jag tyckte liksom om att det var så litet å enkelt? Men jag ändrar mig nog snart kanske när jag fått smaka mer på frukten...

Känns i alla fall som att det är fest i stan med den fantastiska värmen o ljuset som sprider sig över alla uppsalabor, stämningen är verkligen på topp! Sen självklart blir man ju inte annat än glad i hjärtat av den underbara, välkomna våren.

När blir första glassen ute är frågan?

1 kommentar:

victoria sa...

oh baby, första glassen ute har redan varit. Och andra, och tredje. Men du kan få vara med på fjärde:)