söndag 4 april 2010

Min kalasdag i bilder

Dagen efter jobbet började på Ikea där jag hittade två gummor som köpt en byrå på fyndpris.


Clara nöjd som få!


Drog vidare till Gränby där vi stötte på flera sköna människor.. Erik så skön i sin coola rock! Lånade denna flertal ggr under kvällen..


Erik typ jordens mysigaste kille. Snacka om livsnjutare!


Heej Mikeeeyy!


Solen va fin...


Fredrik slog sönder en melon med bara handen! Galet! "feel the force"


Seeen höll ja nästan på å glömma gruppbilden! Meeen räddade det in i de sista. Bra gjort av mig tycker jag! Så fina!


Seeeeen när alla gått så gjorde jag igen o som alla vet kan det gå rätt hett till (he he) under fonduetändandet men denna ggn hände det efter showen så att säga o då vare crazy! Meen ja rädda situationen o krisen är över.

Så det var mig ett långt inlägg... Sov nu gått alla som kan. Imorn är det innebandy på schemat. Heja LO!

Godnatt.

1 kommentar:

victoria sa...

vilka mysiga bilder fia:) alli-hoppa!!