söndag 4 december 2011

Lööördag..

Hej:) Ska precis sova men tänkte titta förbi här först!

Skrev ju igår att jag inte skulle göra mycket idag men så blev det inte! Har umgåtts med min familj (Wunderbar!) och kollat på innebandy och varit med vänner etc. Riktigt mysig lördag!

Har även insett att något som gör mig väldigt lycklig är att musicera... Vi satt hos Alex ikväll och så börjar han spela en truddelutt som börjar bli som en grupplåt, han kom på den slingan förut när vi alla var samlade och vi började sjunga och nu körde vi igen, improvisation är ledordet och det började spåra ut till att vissa av oss ville att vi skulle göra en musikal.... Haha! Njaaaa...
Älskar att sjunga och spela musik i varje fall, det gör mig lycklig, det insåg jag ikväll!

Avslutar med Några bilder från dagen:


Min fina systerdöttrar!


Lillebror, bah ba baa...


Läskigaste tårtan! Men den va god ;)


Världens sötaste Elvisp! Älskar att hon är sådan linslus!!


Fokuserat gäng på Larrys match. Det var väldigt spännande!

Location:Jordgubbsgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: