måndag 19 december 2011

Wanties

Dessa sköningar skulle jag vilja ha! Från Jeffrey Campbell, "Lita spikes". Lite mer kängiga och tjock klack, jag gillar.


Apropå skor.. Har hört att det finns riktigt bra pris på ett par vagabondpjucks som jag har gått och spänkat på så länge (spänka betyder titta, så då vet Karlsson det!) så ska nog kila till gränby och få mig ett par. Lackade kängor, Yummy! Älskar kängor!

Har för övrigt varit hos bästa Edet och "firat" hennes 25års dag som är idag. Firade det med en film med Edvard Norton och Robert De Niro som visade sig vara usel. Tro mig jag vart också väldigt förvånad... Är ganska nöjd över att jag lyckades sova mig igenom de mesta ;))

På torsdag bär det ut på roadtrip! Neråt landet och tillbaka, party på den!
Nej måste lägga mig nu, men först snyta mig... Natti!

Location:Timjansgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: