söndag 22 juli 2012

I'm a lucky girl!

Hej!:) Läget?!

Grym dag igår!!

Åkte in och åt frukost med ett gäng tjejer innan de va dags för nananananana BATMAN!
SÅ BRA! Älskade den!! (Hur läskigt var dock inte det som hände i Denver?! Blir nästan mörkrädd ibland för ondskan som råder hos vissa.)

Firade med lite Max Brenner också, det är konstant kö där som går långt ut genom dörrarna! Förstår ju varför, så galet gott! Mina vänner åt så dom storknade haha! (nej jag köpte bara en hot dark chocolate, smält choklad med lite varm mjölk. Mmmmm!!)








Är fylld med tacksamhet. Att jag får vara här, med just de här människorna, just här, just nu. Vi (jag) måste lära oss att älska att vara där vi är. Fortfarande blicka framåt men njuta av stunden. Inte bara vilja till något annat hela tiden. Kan va svårt för mig ibland! Men så mycket roligare att leva då :) Blir ju faktiskt inte bättre än vad vi gör det till! Ofta är vi mycket mer privilegierade än vad vi tror.
Låt oss älska lite mer idag, le lite extra och vara de bästa vi kan idag! And remember:

"Don't compare your behind the scenes with other peoples highlight moments"

- Steven Furtick


LOVE you all!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: