tisdag 3 juli 2012

Vilken dag!

Godkväller!

Apropå överraskningar... Sprang på Oscar Barkenbom de första jag gjorde på morgonen! Haha så otippat! Det är ändå 20 000 pers här!!!

Det braiga med att komma lite sent, - och ensam - är att det alltid finns en plats över på bra ställen! Imorse hamnade jag på gästernas läktare som är en askalas plats, så dom satte in mig där bredvid en man som jag började prata med lite. Han var pastor... Fast att det var det visste jag inte förrän jag såg honom gå upp på podiet senare, haha!

Dagen har bjudit på riktigt bra undervisning från RIKTIGT bra talare! Steven Furtick och Joyce Meyer, WOW! Har du inte hört dom? Googla! Sen bra musik också från Israel Houghton (?)!





-












































Nöjd, trött men glad färdar jag vägen hem, sova bums, imorgon bitti är det Joyce igen!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Lithgow St,Wollstonecraft,Australien

Inga kommentarer: