måndag 2 juli 2012

SYDNEY!!!

Ååhh, jag är tillbaka i denna fantastiska stad!! Efter en lååååång bilresa på ca 14h så tog vi oss till Sydney, jag sov ändå mestadels så jag är rätt nöjd, även om jag tycker dom stannade lite för ofta ;)


Happy campers vid första stoppet, inte ens utanför Brisbane...











När solen gått upp!


BrekkieStopp i Newcastle!


Sydneeey!

Hittade efter lite om och men hem till min vän som jag sover hos när jag är här (askalas nära stan och allt! Awesome!) där jag fick fräscha till mig lite och umgås innan jag tog mig intill stan! Köpte lite lunch och bara vandra runt. Sååå Gött! Kände till och med igen mig och kunde ta mig runt, är lite förälskad i staden!! Åt även på Max Brenner.... Asså OMG va det är gott!

Anyway... Konferensen är inledd och jag är TAGGAD! Så ball när jag kommer in - efter jordens kanske längsta tågresa, dum som jag är tar jag fel tåg som tar över en timma istället för att hitta det snabba tåget.. Å jag som hade tänkt att jag skulle vara bra i tid och allt! Resulterade i att jag missade inledningen och min sittkompis, var så arg att jag inte visste vad jag skulle ta vägen! - fick ändå en riktigt bra plats!! Bästa typ, av en slump. Men i vilket fall.. Ball och komma in och se scenen, höra musiken och.. folkmassan!!! My god! Vilket gäng! Så himla härligt!














Är på väg tillbaka till mitt natthärbärge nu, sitter och är lite smålycklig. Tänk att jag får vara här!

Bjuder på ett lite mer bilder!





























PS, om man vill kolla in konferensen så streamar dom live på deras app som du kan ladda ner hos AppStore :) Just sayin!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: