torsdag 6 september 2012

Changes

Som jag har rört på mig idag!

Sprungit milen, och gått typ 7-8 kilometer... MÄÄÄN vad jag är bra! Haha. Trött är man! Så kollar in Games Of Thrones (alla verkar ju älska denna serie?!), ger det en chans. Plus samtal med bästaste älskade syster! Vilken kvinna jag har till syster alltså! Världens ballaste och duktigaste.





Skönt att man slipper laga maten för en gångs skull ;))

JUSTE! Jag har bokat hemresa, den 14:e april står jag på Arlanda! Japp, ett helt år blir det här! :) Och det känns väldigt bra! Äntligen njuter jag av att vara här! Dock saknar jag min familj sjukt mycket!

Måste bara hitta nytt boende/jobb rätt snart då mitt kontrakt med familjen snart går ut, förstår ni att jag snart har vart här ett halvår?! Vart tar tiden vägen? Gaaalet!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: