lördag 1 september 2012

1:a september 2012!

Hej 1:a september och hej våren säger vi här! :)

Hur mår ni hemma? Jag mår väldigt bra! Känns nästan lite läskigt att säga det högt ibland, som att man är rädd för att det ska hända något dåligt.. Men så kan vi ju inte leva, eller hur?! Nej, våga säga det högt och var stolt över att vara lycklig, våga tro på det bästa!

Det är faktiskt nu på senare tid som jag börjat njuta på riktigt av att vara här! Har släppt oron och har bestämt mig för att stanna ett bra tag... Så nu behöver jag inte oroa mig för hur allt ska bli utan göra det absolut bästa av tiden jag har! Älskar det.

Efter jobbet idag drog jag ut till paradiset som jag brukar kalla det, för en massa gott och filmkväll! Har skrattat så mycket! Filmen somnade vi till så nu har vi lagt oss. Imorgon ska vi göra GOfrukost och ha det underbart. Älska livet. Natti:)












Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: