söndag 9 september 2012

Coolangatta!

Vilken dag!

Vaknade upp tidigt imorse, ledig och utan planer. Alla mina vänner var upptagna på eget håll så jag funderade på vad jag skulle hitta på! Funderade på frukost i stan med en bok men blev helt annat! Min vän Bjørg skulle till beachen (igen) med andra studenter så jag hakade på! Varför inte liksom?! Denna gången blev det dock Coolangatta Beach, så mycket härligare än Surfers! Mindre folk och finare strand. NICE. Tanken var att vi skulle surfa (första gången för min del!) men det blev molnigt och de blev inte av. Men nästa gång!! Då MÅSTE man ju!

Har fått nya vänner idag och haft en riktigt lyckad dag med sol, strand, mat, nya vänner och lite shopping! Redan taggad inför nästa helg. Härliga tider!




















- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Proposed Intra Regional Transport Corridor,Helensvale,Australien

Inga kommentarer: