fredag 5 oktober 2012

Heeeelg och äventyr!

Hallå!

Full on dag som vanligt! (Typ som träna, barnpassning med lek i pool, schack, basket, göra sönder en värdefull vas osv osv, ni vet, helt normala grejer) Fick till och med till ett rätt rejält träningspass som jag börjar känna i mina ben nu.. Ligger äntligen i sängen och ska snart sova. De blir upp med tuppen imorgon (som vanligt, vet inte om ni därhemma förstår hur tidigt jag är uppe om dagarna, typ varje dag också! Sen väldigt tidiga kvällar också, men de e sååå skönt! Får typ spasmer om jag inte är uppe före 8 på en helg.. Helt normalt...)

Det blir nämligen ut på lite äventyr igen med några kompisar, denna gång är det Stradbroke Island som gäller! Har inte så himla mycket koll på stället men det är en ö inte långt härifrån gjord av sand. Ska vara rätt fint som jag förstår det! Niiiice! Taggad!


En härlig bild Andreea tog i en thermal pool på vår resa upp till Darwin under tusentals flying red foxes (ser exakt ut som fladdermöss i princip), då menar jag verkligen tusentals! Rätt äckligt men coolt på samma gång... Gå in och kolla hennes blogg förresten! Har massa fina bilder från resan! Från en riktig kamera dessutom:)


PS. Ska försöka inte bränna mig så illa som jag gjorde igår haha, solen börjar bli starkare nu! Glöm inte solskyddsfaktorn!! DS.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: