måndag 22 oktober 2012

Måndag!

Hallå hallå!

Idag var pojkarna lediga från skolan så då var det full rulle med hiking, bad och fotboll! En väldigt trevlig dag, vi såg bl.a. två ormar (en av de farligaste sorterna i hela världen, inga konstigheter) tre stora ödlor och andra djur!

Dock kunde jag inte träna som vanligt men körde ett pass nu ikväll istället, gick trögt så blev bara 6 km och styrka (måndagar brukar betyda 10 km löpning och styrka) Men skönt ändå att få nått gjort! Är rätt trött nu så det är skönt! Älska känslan:)

Jaja, Sova nu snart, (hoppas jag kan sova bättre än inatt, de börjar nämligen bli riktigt varmt nu! Går fortfarande lite upp och ner men idag var det ca 35 grader ute! Har fläkten på full fräs men har ingen AC i mitt rum, tufft man har det va?)

Imorgon blir det jobb, träning och leta boende i Melbourne! Godnatt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

1 kommentar:

Naths sa...

Varför ska du leta boende, vad är det jag missat? Ska du inte vara kvar i familjen? Får du förresten meddelanden jag skickar på Viber eller vad händer bruttan? Kram!