torsdag 25 oktober 2012

Jag har problem

Okej, det är officiellt. Jag är SÄMST! Nu kanske du skrattar åt mig men det är förfärligt! Det kan gå ett tag och jag är duktig, men sen händer det som nu har hänt; jag tränar dåligt en vecka så mår man lite dåligt, svullar istället, och så kör det på... Trött blir man!

Funderar på att äta upp mitt gottisförråd nu på en gång av två orsaker;
1. Bli äcklad av mig själv
2. Få bort allt och inte ha det tillgängligt.

Vad tror vi, kommer det funka eller bara lurar jag mig själv?


I alla fall... Har bokat boende i Melbourne nu, ska dit nästa helg bara med några finfina tjejer! Ska bli riktigt kul!

Ska avsluta kvällen med en film, kikar just nu på senaste Batman igen, skojar du va BRA denna film är!! Gode tid alltså. Och Tom Hardy som Bane, är rädd för honom hela filmen! Kvalitet på denna. Så är det :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

1 kommentar:

Natha sa...

Jag tror det funkar ;-) kör på med förrådet.