lördag 30 juli 2011

"Gud har gjort allt skönt i sin tid"




Ungdomsmöte: Joakim Lundqvist

Pratade om tid och hur tiden kan vara vår vän eller vår ovän, riktigt bra! Att kunna vara lugn o ha en frid över där man är i livet är ofta svårt, det är lätt att tro gräset som grönare på andra sidan alltför många gånger.. Men man kan vara trygg i där man är o njuta av den tiden jag befinner mig i, därför Gud är med mig o jag går enligt hans vilja.

Sen måste jag bara nämna kvällsmötet igen, så grym brud! (eller dam är kanske bättre ord)

Neeej hörni, nu är klockan på tok för mycket (snart halv tre vad hände däär?) o jag e väldigt trött. Trött men glad :) Mycket bra dag! Imorn ska jag sova ut o de känns kalas, kanske blir ett dopp eller två (!! Sa jag att jag premiärbadade imorse? SÅ NICE!)
Peace!

Location:Axel Johanssons Gata,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: