fredag 8 juli 2011

Summertouur







Idag har vi lärt oss en ny låt vi ska sjunga tillsammans med Frida Björk, tokrolig låt och det är så kul för hon är så duktig! Hon var min lärare i gymnasiet i körsång o vi var grymma för att hon var så bra! Så det var kul o köra lite med henne igen för en stund:)

Annars är vädret superknasigt här. Dimma kombinerat med sol o moln om varannat och kalla vindar.. väldigt skumt, Vill ha VÄRME!

Ikväll är nästsista bryggmötet här på Gotland, på söndag efter SD:s tal så drar vi tillbaka till Sverige höll jag på att säga men till Varberg. Då blir det västkusten två veckor innan sista veckan som blir i Skåneland! Första dagarna har gått segt men av erfarenhet (jag är ju så världsvan;o) så brukar det gå fortare än vad man tänker o så står man där o ska åka hem igen. Haha juste, jag kom precis på att jag ju ska åka till London v 29! Hihi, nu blev jag glad:)
Ska försöka Njuta hela den här tiden nu! Puss!

Inga kommentarer: