fredag 29 juli 2011

Spännande saker håller på att hända!

Nu är Jag äntligen hemma efter en väldigt lång och fullspäckad dag! Har Montrat och gått på möten och haft det trevligt. O så kom min bror (d.ä) förbi efter mötet också så vi gick å käkade, det var minst sagt väldigt trevligt! Längesen nu. Längesen vi hade familjeträff också! Alla känns liksom spridna för vinden, min syster med familj e på Gotland o mina föräldrar åker till Rumänien tidigt imorn bitti. Då blir det partaaaajj här hemma med massa bad! Måste ju passa på nu innan jag drar...

För hör på, något fantastiskt stort har hänt, SOFIA THOR SKA FLYTTA HEMIFRÅN, SOFIA THOR SKA BLI VUXEN! Tänka sig va?! Lite galet hehe, ska flytta nu på måndag! Innan jag reste till Elida visste jag inte om denna stora förändring men nu är den här. Och vet ni? Det känns JÄTTEBRA! Är så glad för detta:)
Ändå soft?


Här är en liten smygtitt..

Nice va?:)

Nu mååste jag sova, det är en fullspäckad dag imorgon! Pussa

Inga kommentarer: