måndag 5 september 2011

Detaljer

Typ världens sötaste unge kom o handla av mig idag, verkligen sjuukt söt! Hon gick omkring länge o kunde inte välja, sen köpte hon allt möjligt och när hon gick därifrån fyrade hon av världens gulligaste leende och tackade o gick. Jag dog typ.
Vissa saker man undrar man över varför man inte filmade. En annan sjukt söt unge kom också å skulle handla o hennes pappa var sjukt rolig, härmade henne när hon vart sur för att hon inte fick en till choklad eller uttryckte när hon inte ville ha en viss sak:"nej men då får jag väl ge det till ett annat barn!"
Hahaha, jag skrattade länge.

.....Filma som sagt :) Haha...

Btw, borde va förbjudet o se OTH på jobbet, eller serier överhuvudtaget, speciellt när man sitter o bölar på jobbet! Haha ojoj... Fast sen så har jag dött av skratt också...


De här snyggingarna träffade vi på igår utanför Nalen, flyttat till Sthlm också, så fina! Vi saknar er.

Location:Klarbärsgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: