torsdag 8 september 2011

Hösten

Godmorgon!

Lite kul, tänkte precis på att de va lite mulet ute men tänkte ändå "det regnar ju inte i alla fall!" å precis då så börjar det verkligen ösa ner! Haha! Hösten är kommen mina vänner :) Men jag älskar hösten! Det är något visst med hösten. Lite mera mörkt, mer kurande hemma med ljus o skönt häng, filmkvällar o lite tid framför brasan om man har tur. Väldigt mycket mys över hösten! O de flesta vet att jag älskar att mysa, så det är perfekt!

Jag får en speciell känsla sådär i mörkare tider. Den e lite skum, skum på så vis att jag inte riktigt vet vad den betyder, men jag tror att det är att jag påminns om tidigare tider i såna tider. Ja ni fattar. Men jag gillar det på nå vis.
Sen var jag ju på modevisning i helgen (coachen visade vägen på catwalken!) å då blev man sugen på å ha massa stickat mysigt på sig med ett par härliga boots på fötterna.








Snart så blir det ut på lite shopping! Höstshopping, åhh ja lääängtar.... TÄNK om vi kunde få uppleva hösten i NEW YORK?! Ännu mera åååhhh....


Vänner, låt oss riktigt omfamna hösten! Och låta det bli den absolut bästa hösten hittills i våra liv. Starting now!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Kungsgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: