lördag 30 juni 2012

Oh happy day!

Som jag har skrattat idag!

Världens kanske skönaste mormor (efter dig då såklart min kära mormor Anita!;) :) och jag har så sjukt roligt. Jag dog typ av skratt när jag kom hem efter att ha varit på kalas med de två äldsta (fett kalas!) och får reda på att de två minsta varit väldigt jobbiga så att hon var tvungen att ta fram och hota med träsleven...

Hahaha, Varför jag tycker det är så roligt är för att när hon kom hit så var dom små änglar men nu... Hahahaha jag har skrattat så mycket åt detta! Hon är så skön!

Kalaset var askalas! God mat och massa Hålligång med NERF fight (en typ av pistol) som de hade med uppblåsbara saker lite som en paintball plan och sen footy, Gokartbilar och massa annat. Jag hade också trevligt, Träffade bl.a. ett sjukt skönt par! Väldigt trevligt!












































Nu blir det sova av, såååå trött! Imorgon mässa sen smäller det!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: