onsdag 8 augusti 2012

Idrott!

Hade Au pair möte igår! Var en polis där (Sergeant Don om man ska vara korrekt;) som pratade om säkerhet när man dricker, reser osv.. Intressant vare! Och Kul att träffa alla tjejjerna igen :)

Brände av ett pass idag igen, resultatet ser ni nedan. Imorgon ska jag bränna på bra innan vila några dagar! Måste erkänna att det är rätt motiverat när man samtidigt kollar på OS! Ser inte så mycket vad som händer med Sverige, mest Aussie man följer då de sänds mest om dom men får ändå lite uppdatering om Svea också. Hejja!

Är det inte fantastiskt att idrott för så många människor samman och motiverar och kan skapa så mycket känslor? Jag tycker det är så häftigt att se människors drömmar uppfyllas! Förstå så mycket tid dom har lagt ner för att nå dit! Och så många olika grenar och idrotter det finns! Wow alltså, så häftigt att det finns så mycket olika idrotter och olika människor som ändå förs samman i en större bild. Coolt.

Apropå idrott... Jag saknar min! Men lyckligtvis finns den ju kvar när jag kommer hem! För spela, det ska jag! Tänk om man kunde bli ännu bättre, bättre teknik men framförallt bättre fysik! Då kan man ju, för att citera en mycket vis man, "springa runt och skratta på planen"......





Btw.. Pratade precis min polers Anna, förmodligen blir det Surfers igen på lördag! Straaaaand!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Auchenflower,Australien

1 kommentar:

Lady Di sa...

Men nu saknar jag dig föööör mycket! Kom hem. Kom hit!