fredag 31 augusti 2012

Birthdayyyy day!

Idag fyller två av mina absoluta favoriter år! Nämligen min bästa vän Andrea och min underbara systerdotter Nathalie! Så glad över att ha dessa två människor i mitt liv! Jag hoppas ni vet hur mycket jag uppskattar och älskar er!

Som några av er kanske sett så har jag lagt upp bild på dom på instagram, men först la ja upp en bild på mig själv med en slängkyss men kände mig så löjlig så jag tog bort bilden... Haha! Ni kan nedan se de två olika alternativen ;) Den första kändes för "hård" liksom men den andra för tillgjord, haha!

Hur som helst... Var på frukost - BBQ på morgonen idag, eller rättare sagt; "fathers day BBQ"! Trevligt! En annan älskar ju mat ;) Och kaffet sen! YUM!

Ikväll och imorgon är föräldrarna ute på äventyr, så jag är fyrbarnsmamma för natten och morgondagen! Får se hur detta går...








Haha, förstår ni vad ja menar?;))

Ps, äter Lax med kokt potatis och HOLLANDAISE sås ikväll, såååås! Så längesen! Så lycklig!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: