fredag 17 augusti 2012

Tankar.

Mycket som går igenom huvudet just nu..

Hade världens bästa samtal med världens bästa Sara igår. Skratta så jag grät! Så glad för dig Sara! Hon går socionomprogrammet och ska som en del i hennes utbildning vara på dreamcenter i Los Angeles hela hösten, så kul! Åker redan om två veckor, kommer bli grymt!

När jag pratar med henne säger hon att allt känns helt rätt, och att hon är taggad, och det gör mig så glad! Men som även får mig att fundera.

Vad är det man "ska göra" med livet, och när vet man vad det är? Tror jag vet svaret på den frågan men ändå inte. Man måste släppa taget och lita på att man kommer komma dit där man känner sitt "kall", speciellt om man tror på att man har ett sådant och att det finns någon så god som vill ta en dit.

Får fortsätta fundera, under tiden ska jag göra det bästa jag kan vilket är att släppa kontrollen.

Let's "Eat Pray Love" ;0)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: