onsdag 8 juni 2011

Godnatt!

Ännu en fin kväll till ända. Jobbat och svettats idag men ändå kunnat prestera! Från Svampstuvning på varma mackor till galna bilturer... Oj oj, listan kan göras lång. En sak är då säker; jag älskar sommaren!! Ljumma sommarkvällar, finns det nåt bättre?! Så ljuvligt.

Pratat med doktorn idag angående knät också. Blir till o rehaba ordentligt! Samtidigt som vi prata om det får jag sms av coach Kim som domderar oss till spåret o två gånger i veckan, tänk om man skulle anamma detta för en gångs skull?
Vore coolt o faktiskt göra det nångång... Träna, äta rätt och kanske se en förändring..?

De låter fint o lite entusiastisk blir jag, men måste sova nu så ja kommer upp igen.

Sista då:
Dagens ros: Äpplet som skjutsa hem mig! Även om han är
Galen (försiktig med min Clara nu på vägen hem!)
Dagens ris: Nej de finns inget idag tror jag...
Dagens ledord för detta inlägg: Svammel!
Godnatt:)

Inga kommentarer: