tisdag 7 juni 2011

Wow.

Vilken kväll. Vilken match. Vilken seger. Vilka vänner man har. Vilken Gud vi lever för.

Har haft det så bra ikväll! Först sett skönaste matchen på länge, bra zlaty! Sen att det är med typ dom finaste vännerna gör ju inte saken sämre. Träffade på finaste stenen som finns, den som heter Johanna Sten, hur fin är inte denna tjej? Hon har kommit in på TV Linjen på Kaggeholms folkhögskola i Stockholm! Hennes pojkvän Josua har även han kommit in på Kulturama i Stockholm o ska studera film. Vad som inspirerar mig galet mycket är människor som säger att dom ska göra nåt o sen tar sig dit! Genom arbete , svett o tårar kanske men dom satsar! På något som kanske är svårt att göra men de klarar de för att de vågar sträcka sig efter sin dröm. Det vänner, är häftiga grejer!


Får mig att känna mig på latsidan, inte ta mig nånvart, men vet ni? Ikväll har jag fått lite av en välbehövlig aha upplevelse. Om andra, Om mig, Om livet, Om vänner, Om Gud.
Det är dags nu...












Jag är så tacksam för mina vänner. Tack tack tack! Måste lära att vara mer tacksam alltså. Mmm älska sånt...

Sov gott!

Location:Saturnusvägen,Storvreta,Sverige

Inga kommentarer: