tisdag 7 juni 2011

Snickelisnicksnack!

Imorse hade jag en skön morgon, jag vaknade upp förskräckt några gånger i tron att jag försovit mig men att klockan bara var 04.19 och sen 7 nånting o sen ändå utvilad när man ska upp. Skönt!

Dags att jobba igen.. Jag känner mig lite seg men när gör man inte det? Haha... Nej , hoppas på en fin dag! Ska även hänga på låset till SF för att få gratisbiljetter, viktigt!! Kommer ske ett flertal gånger nu, det gillar vi SF!

Annars då... Nöjd med gårdagen, dock börjar man ju bli van med att vara ledig så man tror att det är sommarledigt redan men nej nej, skärpning!
Utsattes för min första facerape igår också, jag som trodde jag var skonad från detta fenomen? Men ack nej, även om det inte var så grovt haha. Jag, desperat efter kille? Skulle inte tro de va! *miss independent*


Åh, vad är det jag hör? Kan det vara förändringens vindar som blåser?

Inga kommentarer: