torsdag 9 juni 2011

Krigare
















Skulle ju spelat korpen idag men vi lämna tydligen WO för för få spelare... Tråkigt men ändå rätt skönt, men jag o Clara låg inte på latsidan utan hon kom hem till mig och så gav vi oss ut i spåret. Gick ändå bra med tanke på att de va läääängesen jag var ute o löpte... Men de kändes bra så då kan man ju faktiskt ut igen! Typ varje dag? Okej, lite överentusiastisk kanske men vem vet? Snart så:) Blir till o köra lite intevaller o sånt också sen, men firat things first! Hehe.

Vi såg precis på Never let me go, den med Keira Knightley och Andrew Garfield från Social network, den var bra! Väldigt bra faktiskt, jag gilla den. Man kan bara sitta två timmar och ta in och njuta av vacker natur o fin musik :) Gillar.

Nu ska jag sova! Sov gott!

Inga kommentarer: