onsdag 24 augusti 2011

Bra dag!

Vilken dag! Har varit en riktigt bra dag idag fylld av glädje, på grund av flera anledningar.. Bl.a...
Jobbet gick riktigt bra, kommit på ett bra sätt att jobba!
Fått träffa Emmisen som är på visit, givande! Väldigt inspirerande disciplinerad tjej asså, jag har mycket att lära där!
Jag har fått hänga med bästa Kornysen! Så glad över att känna den tjejen asså! Riktig smarting! alltid bra utbyte med henne (för att hon e smart assåå..)
Fått umgås med fina vänner

Tackar för det! Nu blir det lite av Ordet innan min underbart sköna säng som jag alltid längtar till...
(Så kul att alla jag pratat med idag säger samma sak, alla längtar tillbaka till sängen så fort man kliver upp på morgonen, å målet med dagen är att få sova igen, haha! Hur kan de vara så?)

Åh nu hör jag regnet börja smattra, så mycket mys!
Godnatt vänner :)





- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Krusbärsgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: