onsdag 10 augusti 2011

Gutinatsi!

Okej, blev inget löp (men vem är egentligen förvånad? Kan ju faktiskt skylla liite på vädret också, även om det skulle va rätt skönt å springa i regn...), mamma kom förbi så jag lagade mat åt henne, och inte korv som jag ätit alla andra dagar den här veckan utan köttfärssås! Ojojoj, fint ska de va!

Drog hem till Clarisen o kolla fotboll, riktigt seg match asså! Men tur att Sverige fick in en kasse där! Även om jag tyckte de såg väldigt mycket ut som offisde höhöö... Hon var glad o det gör mig glad:) Hejar på dig Clarisen!

På fredag blir det festligt ska ni veta! Och, och (ha det så kulT på resturangen!?) finns kakor o te i förrådet nu så de e bara att komma förbi på fika! Komsi komsi!


O btw... Franska i Paris någon?Bild på mig o vovven Frank var det va? Hur mysigt vore det inte.... Haha kom på att han är en fransk bulldog också, vadå passande!

Hihu, Nattzie!

Location:Vitkålsgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: