tisdag 30 augusti 2011

God morgon världen!

Tisdagen är kommen. Det var kallt när jag cykla hemifrån! Så kallt att jag kände att jag skulle behövt en jacka? Det är så det ska va nu alltså... Men så självklart när man har kommit fram så sticker solen ut sin trevliga nuna och värmer mig såpass att jag måste ta av mig tröjan.
Som det kan bli.

Det kan faktiskt få bli lite kallt, det är rätt mysigt. Så jag får krypa ner i min zipperall o bara gosa. Sen en brasa på det hade ju naturligtvis inte varit så dumt... Mamma o pappa, i Will visit you....

Idag då, vad händer? Tell me?

Handla är ett måste iaf! Citygross för storhandling kanske? Ser faktiskt fram emot det lite! Tänka sig va?


Ps. Sara! Tänker på dig och hoppas du har det bra däruppe! Glöm mig inte... Ds.

Location:Tycho Hedéns väg,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: