onsdag 3 augusti 2011

Kärlek

Idag har jag varit med mamma på Ikea och handlat en massa till min lägenhet, så kul! Hitta en massa fint som lite sätter min prägel på stället och det känns redan mycket bättre! Känner mig mer hemma, det börjar bli så fiint! Sitter just nu och bara beundrar mitt fina hem (det är en etta så jag ser allt härifrån sängen). Älskar bl.a. murgrönan på takbjälkarna, förstå hur coolt det kommer bli när dom börjar växa ordentligt och snurra runt å ha sig, åh! Jag sa till mina vänner innan de åkte att jag kommer bli som min syster som alltid vill åka hem eller vara hemma, haha! Känns helt okej för mig:)

Har även spelat "Vem vill bli miljonär" ikväll och jag tror alla trodde (av mina prestationer i början att döma) jag skulle losa big Time, men sluta som delad etta! Säämst bara att jag inte satsa all in och våga svara på 100 000:- frågan, gissa ju rätt! Vi tänker att vi kan förlora, MEN! Vi kan ju faktiskt vinna också:) Tänka sig vad man kan lära sig!

Wow vad jag börjar bli trött men jag vill inte lägga mig för jag vill bara mysa o andas in lägenheten. Förresten så har jag premiärduschat här idag! Känns mycket fint ska ni veta!

Tack älskade älskade mamma för all hjälp o kärlek du visat idag! Älskar dig SÅ mycket!

Naj naj naj, måste sluta nu, sov gott!


Avslutar med en bild från London, se hur glad jag är, ungefär så glad är jag just nu!

Location:Rädisegatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: