tisdag 23 augusti 2011

De magiska spelen

Oj oj oj mina vänner, vilken kväll! Sara hade laddat upp med allt gott du kan tänka dig o människorna var pepp! Så roligt, två stycken trodde vi drev o fattade inte omfattningen av detta seriösa event. Vi var 12 stycken som var med i de mästerskapliga spelen... Det börjades med gruppspel vilket jag vann min!!! Haha tänka sig! Dessvärre var jag tvungen att ge upp min plats då Jag var tvungen att åka... Har nu övat inför lördagens bravader.


Mumsigt!


Dagens värdinna!


Spelen i full gång!


O min lilla grupp! Vi peppade varandra o hjälpte haha, Hanna som är yatzyfreak o världens tävlingsmänniska kollade uppgivet bort mot oss o skaka på huvudet när vi gav varandra High five, haha!

Mitt tips på nästa mästerskap: kasta gris! WHOs with me?!!!

..... Anyway....

Ska bli sjukt skönt o sova! Som min kära bror sa:
"Det bästa på dagen är att få gå å lägga sig, o det sämsta på dagen är gå upp ur sängen. Betyder det att man deppig då?"

Haha! Fantastiskt.

Location:Österleden,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: