söndag 2 oktober 2011

Bion

Ja det blev alltså "De tre musketörerna" på bio ikväll! Det var inte den bästa film jag sett i mitt liv men den va rolig :) Förväntar oss en uppföljare nu!


Dessa herrar styrde kvällen! Mike har aldrig sett bättre ut än i dessa heta 3D glajjor! Här lyser även de andra deltagarna med sin frånvaro.


O jag med min blockbuster. Tur att Andy va i närheten så hon kunde hjälpa mig när hon spillt ut hela sin egna så jag slapp äta upp allt själv!

Nu är timmen kommen; den timmen där vi får lägga oss. Och som Rebecka f.d Valfridsson ställde som fråga på instagram: "är man gammal när lycka är att få sova?" Så vill jag bara säga, Må så vara! Men lycka är det indeed!

Sov väl mina vänner. Imorgon är en ny underbar vecka på gång. Nu ska jag somna till regnets smattrande. Natti!

Location:Jordgubbsgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: