lördag 15 oktober 2011

Lördag!

Godmorgon världen!

Välkomna till en ny dag! Vad ska denna dag utgiva? Ska vi ut o springa? Bruncha?

Ååhh nu kom jag o tänka på när vi hade möhippa för Ede, eller mrs Norderfors som hon numera heter, då vi åt crêpes på crêperi lemoni! Jag äälskade det, kanske man borde ta sig dit? Dålig på det där med frukostar, det borde man anamma lite mer tycker jag! Åka till Scandic å äta långfrukost en lördag, hotell Gillet eller varför inte ett bara ett mysigt café/konditori eller mys hemma hos någon. Åh! Sjukt mysigt i dessa hösttider!


Bild från Möhippan vi hade i våras, i påskatider!


Såhär såg det ofta ut under dagen, mat mat och åter mat! SÅ nöjd var jag!

Apropå årstider... Clara är just nu på väg till Kräkland för lite sommar! Jag är glad för hennes skull, det är hon så värd! Till o med så värd de att vi får Clara oss utan henne på matchen inom... Då förstår ni kanske! Haha!

Nej nu mina vänner, ska man kanske ta o slänga i en tvätt, ut o springa lite o ta o göra lite frulle! Eller bara kanske ligga kvar i sängen lite till...

Location:Jordgubbsgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: