måndag 10 oktober 2011

Bra helg!

Jag har haft en så bra helg!

Jag som är lite av mysarnas klubbledare ( jag älskar att mysa alltså! ) har myst så mycket i helgen!!
Har även varit övertrött så det kan ju ha bidragit visserligen men ändå!:) Lördagskvällen var fantastiskt med lite brasa i livet ( mer eld åt folket! ) o underbar musik osv...ÄLSKAR! Sen igår myste vi hos Madde innan vi myste ÄNNU mer hemma hos Norderfors! Sååå nice!! ( ni som känner mig vet att det ofta är de små sakerna som kan göra mig väldigt glad ;o)Bra mix av ansvar, mys, slapp å vänner.


Blir lycklig när jag tänker på mitt liv ibland! Jag är helt klart nöjd med det just nu å ännu mer vart jag är på väg. Är laddad på livet. Det kan ju faktiskt inte bli annat än succé!


Som vi brukar säga.

Location:Stålgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: