torsdag 6 oktober 2011

En liten segis

Jaha... Då var det torsdag! (vet att de jag pratar mycket om veckodagarna haha men jag gillar de) Torsdag. Alltså Inte onsdag. Så att vi klarat ut den biten..

Idag är vädret inte alls på topp å jag är seg som sirap! Men hoppas att lite kaffe kan få snurr på maskineriet. Många brukar skriva att dom sitter o "häller i sig" kaffe o jag kan inte hjälpa att jag tycker att det låter så... Osunt. Haha.

Vi närmar oss helgen men kan inte riiktigt glädja mig då den innebär otroligt tidiga morgnar och därmed en otroligt trött Sofia. Dock tycker jag om att faktiskt ta vara på dagen men kl sju på en lördag... Eller söndag... Haha! Låter sjukt neggo, är bara lite seg. De kommer ju hända mycket kul också! Galakvällar, Sara kommer (!!) Vaksala, match, gossip premiär! Så ja, fullspäckad helg är de som gäller!

Men varför jag pratar om den nu vet jag inte. Eller jo, för att dagar som denna (idag alltså) gör att man drömmer sig bort... Ibland långt bort... Väldigt långt bort...

















Tänkte som göra ett litet "best of summer" inlägg senare för lite nastalgi eller inspiration eller vad man nu vill. Yes!

Ha en bra dag:)

Location:Jordgubbsgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: