lördag 22 oktober 2011

Min Lördag

Har haft en rätt händelserik dag idag!

Vaknade upp hos min syster o fick umgås med dom, det är väldigt mysigt o sova över ibland:)
Åkte o käka på mitt blåbärshem med min familj, så åkte syster o jag o kolla på Larry när dom vann sin match, kul o se! Längesen jag umgicks så mycket med min syster. Very Niceee!
Sen plocka det lilla Edet upp mig, o tog mig vidare.

Nöjd med min lördag! Önskar den var lite längre ibland...

Det roliga är att jag planerade in att vara oplanerad, att typ inte göra något och acceptera att det inte behöver hända nåt hela tiden. Hehe. Men det har ju ändå varit målet att ta saker som de kommer o det tycker jag ändå att jag gjort! O de känns bra. Man behöver inte alltid hetsa planer, dom kommer ändå ;o)

Nu blir de soooova! Imorn blir det Calle-G! Hey ho let's GO!


Godnaaatt från en tröttis.

Location:Jordgubbsgatan,Uppsala,Sverige

Inga kommentarer: