onsdag 21 november 2012

COLDPLAY!!!

Jaaaaa igår var jag på mästarna, Coldplay!! Och VILKEN KVÄLL!

Den började med The Pierces (som jag trodde jag inte hade hört men det hade jag visst visade det sig!) följt på Temper Trap.

Sen kom ju självklart den stora händelsen.... Fantastiskt braiga, grymma och duktiga COLDPLAY! Alltså wow säger jag bara, vilken SHOW!

Man fick ett armband som tydligen skulle vara en del av showen, och OM det var! De öppnade med att alla banden på 50 000 människor började lysa i alla möjliga färger, vilken effekt det blev! Så häftigt att få se dom, nu kan man dö lycklig, typ ;o)
Sen att det var utomhus med 25 grader värme gör ju inte saken sämre....





























Förstå att vara Chris Martin, så himla stor och deras musik så älskad, det måste vara en helt otrolig känsla att höra så många människor sjunga ens låtar... Och hans röst! MAGI.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: