torsdag 8 november 2012

Torsdaaag!

Aalltsåååå! Det är november månad! Snart december och jul! Vad sker! Juldekoren är uppe i butikerna och det känns liksom så fel?! Det är ju sommar! Eller hur var det nu?

Förvirrat....











Hallelujah anyhow!

Mötte upp mina norska skönheter för en fika häromdagen (Björg ovan gjorde sin sista tenta så nu har hon lov i några månader, vissa har det tufft!), vi handlade lite smått och gott på marknaden inne i stan, så mysigt att gå omkring bland alla stånd som doftar gott! Finns allt från färsk frukt och bär, nybakat bröd, färskpressad juice och tyska specialiteter.. Härligt!

Gått relativt bra med träningen i veckan, märker att man är mycket starkare, jag orkar mycket mer och blir inte alls lika slut efter ett pass som innan. Ballt! Vem hade kunnat tro att Sofia Thor (jag alltså;) skulle bli ett löparfreak? Hoppas att far min är glad nu! Men det handlar om inställning och att göra det till en vana, gillar det! Var uppe på 15.6 (speed) på bandet idag! Snabbt gick det! Nu måste bara de där skorna införskaffas, de jag har nu börjar sjunga på sista versen...


En dag kvar innan helg! Ska bli mycket trevligt! Svettig Puss från en glad tjej!

Ps: Be committed to opportunities - Not limitations!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: