onsdag 14 november 2012

Sverige Sverige älskade vän..

Jag satte mig för att titta på något skoj, men fann absolut inget intressant.. Däremot kollade jag in en länk som några vänner på Facebook postat, närmare bestämt hela den här karusellen om SD och deras topp som befinner sig i blåsväder. Jag läste hela artikeln och såg filmen. Jag satt liksom på helspänn hela vägen, så obehagligt att se! Vad sysslar dom med! Så mycket för att inte vara rasistiska.... Tråkigt det är att få se och läsa sånt där! Blir ledsen för mitt älskade Sverige, är det så vi ska bete oss mot varandra?!! En skämmes! Nej fy. Såg nu att Erik avgår, det gör han nog bäst i ja? Hur kommer det nu gå för SD? Time will tell...

Nu till lite trevligare saker, idag var det total solförmörkelse här i Australien!! Det var bäst uppe i Cairns, såg allt på tv, här nere var det inte direkt lika spektakulärt som där, men wow va coolt det var att se! Händer inte ofta vad jag förstår... Världen och dess mirakler, coolt!

Har även tjackat de där skorna jag gått och spänka på sålänge! (ja tjacka betyder köpa, och spänka ja det betyder titta, så då vet Karlsson det;) Och det blev på rea också! 60 dollar billigare än originalpris! Ganska nöjd, så nu blir det springa av!

Nu ska jag förkovra mig i diverse saker. Sov gott mitt kära Sverige! Ta hand om dig.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: